Lunch webinar
Van eerste keer koper naar terugkerende klant

Vaste, regelmatig terugkerende klanten maken minder dan 20% uit van het totale klantenbestand bij vrijwel alle retailers. Bij retailers met een agressieve acquisitiestrategie zakt dit zelfs onder de 10%. Toch weten we allemaal dat het goedkoper is om bestaande (en liefst bekende) klanten aan te spreken dan om nieuwe te werven.

Volgens onderzoek van Frederick Reichheld van Bain & Company (de uitvinder van de net promoter score), verhoogt het verhogen van de klantenbinding met 5% de winst met 25% tot 95%*. Dus retentie is winstgevend en het kan leuk zijn!

Doe nu mee aan onze webinar om inspiratie op te doen over hoe u van nieuwe kopers terugkerende klanten kunt maken.

Datum en tijd: 27 mei 2021, 12:30 - 13:30

Gehost door DDretail en Voyado.
Schrijf je nu hieronder in. Wij bezorgen de lunch aan de eerste 25 inschrijvers op de dag zelf