The Need for Speed

Marketing en technologie zijn meer dan ooit met elkaar verweven.

Dit komt vaak tot uiting in de complexe marketingstacks, in de betere gevallen aan elkaar gekoppeld met API's en middleware, of via Excel als het echt niet anders kan.

Herkentu het volgende?

Herken je de volgende?

Er is nu meer dan een week verstreken tussen inzicht en verzending. Uw klanten hebben nu allerlei passende en persoonlijke aanbiedingen ontvangen van de concurrent ...

Na lang wachten heb je eindelijk de rapporten en dashboards met de resultaten van de marketingactiviteiten van de afgelopen week. Er is een sales rapport, een email performance dashboard en je kijkt nog eens naar je Google Analytics. Na lang overleg met je collega's wordt duidelijk dat je een campagne wilt opzetten. Toch is er nog meer data nodig. De lange weg om die te verzamelen begint opnieuw...

2 dagen gaan voorbij
De campagnestrategie is er en de doelgroep is min of meer bepaald. Er is een manier om dat segment uit je database te halen, maar dat duurt wel even. Je team moet het uit het systeem vissen en de snelste manier om het in de e-mailtool te krijgen is Excel. Kom maar op!

Er gaat weer een dag voorbij
Intussen heb je campagnemateriaal van het bureau ontvangen. Het email sjabloon ziet er mooi uit, maar het moet eerst in de emailtool. En je hebt nog steeds je datasegment niet. Je weet in stilte dat de e-mail erg zwaar is en dat hij er niet optimaal uitziet op een mobiel. Maar er is geen tijd of budget om daar iets aan te doen. Dat gaat op de roadmap en de consultants zullen er later nog eens naar moeten kijken.

2 dagen later...
De e-mail staat in de tool en de testmails kunnen verstuurd worden. Een paar uur later heb je goedkeuring. De verzendknop kan worden ingedrukt. Helaas, het is nu weer vrijdag en je weet dat dit niet de ideale dag is om je e-mail te versturen, maar wachten met versturen is er niet bij.

Dus je gaat door en drukt op verzenden. De e-mail is de deur uit. Het duurt nog een paar dagen voordat je een volledig overzicht hebt van je campagnerapporten. Er is meer dan een week verstreken tussen inzicht en verzending. Uw klanten hebben inmiddels allerlei passende en persoonlijke aanbiedingen van de concurrent ontvangen.
U begint na te denken over een tegencampagne ...

De behoefte aan snelheid

Er is vandaag veel mogelijk, maar de feedback die we krijgen van CRM marketeers is dat het allemaal zo lang duurt. Inzichten verzamelen, je campagnestrategie daarop baseren, campagnes en promoties bedenken en ten slotte alles uitsturen, dat kun je makkelijk in 10 dagen doen.

Kan het niet allemaal wat sneller? Er is behoefte aan snelheid! Onze klant wacht niet en de concurrentie ook niet!

Het antwoord daarop is ja. Er is een nieuwe generatie software die bliksemsnel kan werken. En er zijn best practices op het gebied van gegevensbeheer die u snel de snelheid en souplesse kunnen geven waarmee u voldoet aan de verwachtingen van de klant van vandaag.

Stap 1: Kies een platform dat vanaf de grond is opgebouwd voor CRM-marketeers. Deze nieuwe generatie software is beschikbaar en vaak zeer scherp geprijsd. Bovendien kunt u snel afscheid nemen van een hele horde consultants, bureaus en dienstverleners. Wat ons betreft is dit het ideale moment om de warboel van oplossingen of de complexe platformen die door overnames zijn ontstaan, overboord te gooien.

Stap 2: gegevens klaarzetten. Het klinkt eenvoudig en dat kan het ook zijn als u uw gegevensbronnen grondig laat analyseren door een expert. Als alle gegevensbronnen goed zijn voorbereid, kunt u ze koppelen aan zo'n CRM-platform van de volgende generatie.

Bij DDretail hebben we gekozen voor Voyado. Het komt uit Zweden en is ontwikkeld met de marketeer in gedachten. Dat hebben we niet verzonnen, dat is feedback van Voyado gebruikers. De visie van Voyado is: Making Brands Easy to Love.

"Strategie in de ochtend, campagne in de middag, resultaten analyseren de volgende dag."

 

Bij DDretail noemen we Voyado de Tesla onder de CRM's. Een Tesla ziet eruit als een auto, maar de gebruikerservaring en het hele ecosysteem eromheen maken het een totaal unieke auto. Hetzelfde geldt voor Voyado. Het ziet er nog steeds uit als een CRM systeem, maar met een gebruikersinterface die super gebruiksvriendelijk en logisch is. Voyado heeft een ingebouwde CDP, loyalty tool, marketing automation, AI en insights. Hiermee kun je eindelijk in 1 dag doen wat voorheen 10 dagen duurde.

Daar gaan we je in een post niet van overtuigen. De beste manier is om te ervaren hoe soepel en verrassend Voyado werkt in een demo. Of om te praten met Voyado gebruikers. Neem vandaag nog contact met ons op en wij regelen het voor u.

Voor de behoefte aan snelheid

Strategie in de ochtend, campagne in de middag

Je vraagt je af hoe we dat doen?

Matthieu Vermeulen

Adres:
DDretail B.V.
Lage Naarderweg 45-47
1217 GN Hilversum
Nederland
Bel +31 (0)85 303 56 58

E-mail: info@ddretail.nl

KvK: 81883579

Route

 
 
 
 
 
 
 
 

Voorwaarden en Condities

 

Voyado heeft de kracht om één persoon op een team van 20 te laten lijken. Het heeft beter gepresteerd dan sommige van de dinosaurussen die er zijn.


Zien is geloven. Maak vandaag nog een afspraak om Voyado zelf te evalueren.